.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز المپیاد ورزشی روستاییان مازندران

شمال نیوز: نشست مشترک مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مازندران و مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران با اصحاب رسانه ظهر امروز در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز، رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی مازندران، با اشاره به اینکه 75درصد مدال آوران را روستاییان تشکیل می دهند، افزود: اگر امروز ورزش روستایی مازندران اول نیست دوم هم نیست، از اینرو نیازمند توجه بیشتری است.
رضا بحرگرد در خصوص برگزاری نخستین دوره المپیاد ورزشی روستایی گفت: این مسابقات در راستای احیا و ترویج بازی های بومی و محلی در نظر گرفته شده است.
رئیس هیئت ورزش روستایی مازندران، کشتی لوچو، چولنگ، هفت سنگ، دو و میدانی، فوتسال، والیبال، تیراندازی را از جمله آیتم های این المپیاد ذکر کرد و افزود: امیدواریم به پشتوانه رسانه ها ورزش روستایی الگویی در امر ورزش کشور قرار گیرد.

50درصد مدال آوران مازندران، سهم روستاییان است

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مازندران در این جلسه، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: المپیاد ورزشی روستاییان در راستای اجرایی نمودن مفاد تفاهم نامه همکاری فیمابین اداره ورزش و جوانان استان مازندران و اداره کل امور روستایی استانداری مازندران را برگزار می شود.
احمد سعادتمند با اشاره به اینکه این تفاهم نامه بعنوان پایلوت در سایر استان ها اثربخشی خواهد داشت افزود: در دراز مدت ورزش روستای بعنوان یک کار اصلی است.
سعادتمند عنوان کرد: از ابتدی سال تاکنون 136 مدال توسط ورزشکاران مازندرانی کسب شده است که سهم روستاییان از این تعداد 68 مدال بوده که قابل توجه است.

روحیه بسیجی ورزش روستایی را تقویت می کند
مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت 6 هزار شهید روستایی مازندران در خصوص آمار مدال آوران روستاییان استان، اظهار داشت: ورزشکاران روستایی علی رغم دسترسی های محدود و دوردست به اماکن ورزشی، درخشش خوبی دارند.
وی افزود: با وجود 58 سالن و مجموعه ورزشی که در اختیار روستاییان است، این تعداد مدال در قیاس با سایر ورزشکاران استان، آمار خوب و تحسین برانگیز است.
رضا آزادی کناری اقدام ورزشکارانی که منافع ملی را به منافع شخصی خود ترجیح می دهند و از رقابت با رژیم اشغالگر اسرائیل انصراف می دهند، ستودنی توصیف کرد و افزود: این روحیه بسیجی است که ورزش روستایی و استان را تقویت می کند.

وی با اشاره به دریافت مبلغ یک‌ میلیارد تومان برای توسعه ورزش روستایی در مازندران گفت: این مبلغ اعتبار که در سال 88 دریافت شد به حساب دهیاری‌های استان واریز شد.

آزادی‌کناری با اشاره به فعالیت یک‌هزار و 600 دهیاری فعال در مازندران افزود: یک‌هزار و 300 روستایی مازندران زیرپوشش اداره کل امور روستایی استانداری مازندران قرار ندارند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: امید است بتوانیم با تحقق یکایک مفاد این تفاهم نامه با همکاری سازمان ورزش و جوانان، فعالیت‌های ورزشی را در سطح روستاهای استان مازندران تقویت کنیم.
نخستین امپیاد ورزشی روستایی استان مازندران نیمه دوم آذر ماه برگزار می شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.